Superfoods

Specialisatie

Nog voor de superfoods een trend werden in Nederland, hebben we met onze klant een assortiment superfoods op de markt gebracht. Dit werd onderdeel van het ontbijtaanbod. Je kan denken aan producten als chiazaad, gojibessen, hennepzaden, kokosbloesemsuiker, cacaonibs of lijnzaad. Alles voor door de yoghurt of bijvoorbeeld door de groente- en fruitshakes.

Superfoods; een gezond begin van de dag

Doordat de verpakking hersluitbaar is, blijven de producten lang houdbaar. Daarnaast is het niet meer nodig om het over te gieten in glazen potjes. Het design sluit aan bij de frisse ‘healthy style’ van de doelgroep en met de superfoods krijg je razendsnel extra bouwstoffen, vitamines en vezels binnen.

Het gehele concept moest van idee tot product uitgewerkt worden en dit is in ca. 5 maanden ontwikkeld en inmiddels uitgebreid naar meerdere landen in Europa, waar het concept erg goed aanslaat.

 

Ben je benieuwd naar welke concepten we nog meer ontwikkeld hebben? Kijk dan op onze case-pagina voor meer voorbeelden.