Vernieuwt
Met ruim drie decennia aan ervaring beschikken wij over een uitgebreid netwerk binnen de voedingsindustrie, variërend van zuivel tot convenience en van vegetarische producten tot verse soepen en snacks. Breng je vernieuwde productaanbod op de markt onder ons eigen merk of als private label: alles is mogelijk.
Bekend met de trends
Ons team is altijd op de hoogte van de nieuwste, wereldwijde trends op voedingsgebied. Met ons internationale netwerk hebben we de juiste connecties om innovatieve producten in de schappen te krijgen. Dankzij onze diepgaande kennis van de ‘supply chain’ verbinden we jou met de juiste ketenpartners en begrijpen we precies aan welke eisen jouw nieuwe producten moeten voldoen.
Van concept tot product
Of je nu eigenaar bent van een start-up die een geweldig nieuw product wil lanceren, of je product als categoriemanager of inkoper naar een hoger niveau wilt tillen: wij staan voor je klaar met onze kennis en vaardigheden. We ondersteunen je in de hele keten, van idee tot realisatie, zodat jij je kunt focussen op dat waar je goed in bent. Laat je door ons inspireren of ontwikkel samen met ons een vernieuwend productconcept.
Vijf fasen van productontwikkeling
Bij de ontwikkeling van concept tot product doorlopen we vijf fasen. We starten met een verkennend onderzoek onder de doelgroep. Op basis van de onderzoeksresultaten ontwikkelen we in fase 2 de eerste versie van het product. Als we hiermee in de derde fase de markt opgaan, verzamelen we feedback van categoriemanagers, inkopers en consumenten om het product verder te verfijnen. In fase 4 maken we het definitieve eindproduct op en regelen we alles rondom de verpakking, de 'supply chain' en de opbouw in diverse datasystemen. De laatste 5 is de introductiefase, waarbij we het complete product op de markt introduceren. Ter afronding analyseren we de resultaten en bespreken we die met jou.